Gast Geplaatst: 18 november 2001 Geplaatst: 18 november 2001 Ik heb reeds verscheidene files getest op mijn 9600 met zwarte cam maar geen enkele schijnt vlekkeloos te willen lopen (of heeft dit soms te maken met de DVB2000B6?)... Op sommige zenders (o.a. TPS/Multivision1,2,3...)'vriest' 't beeld soms en start dan weer vanzelf na enkele seconden of Cam moet gereset worden!!! Ik veronderstel dat er nog wel anderen een soortgelijke opstelling/probleem hebben en zou het ten zeerste op prijs stellen als er iemand me een tip zou willen geven. Hartelijk bedankt bij voorbaat!<p>
Gast Geplaatst: 18 november 2001 Geplaatst: 18 november 2001 Hallokes,yvessr 'k Weet nie dat ge de barracudafiles al ééns geprobeerd hebt.Maar ik werk met deze op een red cam 4.78 en kijk regelmatig naar de films op Multivision zonder problemen. De barracudafiles doen het ook uitstekend op een black cam. Try it out.
Gast Geplaatst: 18 november 2001 Geplaatst: 18 november 2001 hello Big John, bedankt voor je antwoordje. Ik heb al zoveel files getest, die van STRSH, van Murdock, van Electro... en misschien ook wel die Barracuda maar ik zal ze nog eens opzoeken en ze proberen. Hopelijk wat stabieler dan de Strsh welke ik er nu in zitten heb! 't beste en bedankt.
Gast Geplaatst: 18 november 2001 Geplaatst: 18 november 2001 Hoi yvessr Probeer ook ééns de Beamer files uit, nu je toch bezig bent.Deze zijn namelijk speciaal getest op een Nokia nml.Nokia 9800S.De vihex files. Je weet maar nooit.
Gast Geplaatst: 18 november 2001 Geplaatst: 18 november 2001 yep, Big John, maar ik denk niet dat dat een referentie is daar ik meen te weten dat de 9600en de 9800 op een kompleet verschillende processor draaien. Ik vraag me echt af of mijn problemen niet veeleer komen van die DVB2000 beta6 soft? Yvessr
Gast Geplaatst: 20 november 2001 Geplaatst: 20 november 2001 Jepp het probleem is je dvb versie,zet de sandra versie erop,die dan weer gepatcht is door nomanit,en hij is misschien niet zo mooi als dvb beta 6,maar er gaat een wereld voor je open,want daar zitten menu`s in en die laten je echt veel meer zien.Vooral met amon.
Gast Geplaatst: 20 november 2001 Geplaatst: 20 november 2001 Trouwens ook voor de viaacces cam en voor je 9600 een freecam.Bijv. ecm kiezen,cam kiezen een blocker etc.
Gast Geplaatst: 20 november 2001 Geplaatst: 20 november 2001 bedankt relgers voor je reactie, maar er zijn zoveel versies DVB in omloop, a&l dan niet gepatchd.. welke is nu de eigenlijk de 'beste'?
Aanbevolen berichten