LeXX Geplaatst: 1 december 2003 Geplaatst: 1 december 2003 Wie kan mij op weg helpen om een kaart te sharen over het internet. Ik heb de laatste Ronaldd er op staan. Ben al twee dagen bezig maar het lukt niet. Heb een Compex 15 b router en de server is E-tech. Ik kan nergens een duidelijke uitleg vinden. HELP HELP BVD Lex Lex
Gast Geplaatst: 1 december 2003 Geplaatst: 1 december 2003 geen duidelijke uitleg? nog nooit van Sjerom gehoord zeker? heb je je router wel geforward?
LeXX Geplaatst: 1 december 2003 Auteur Geplaatst: 1 december 2003 Ja dat is nu juist het probleem. De router forwarden een Compex 15 B En Sjerom ken ik bijna uit mijn hoofd maar ik kom er niet uit. Lex Lex
Gast Geplaatst: 1 december 2003 Geplaatst: 1 december 2003 heb je wel of geen forward staan naar de poort 1500 if een andere? want als je dat erin hebt staan moet een ander kunnen connecten met je server. In romu de mode op 7 zetten en gaan met die banaan.
LeXX Geplaatst: 1 december 2003 Auteur Geplaatst: 1 december 2003 nog niet ge forward daar kom ik juist niet uit Lex Lex
Gast Geplaatst: 1 december 2003 Geplaatst: 1 december 2003 dan ligt daar je probleem. je router ken ik niet dus daar kan ik je niet mee helpen. misschien kan MerDe iets voor je betekenen!
Ronaldd Geplaatst: 1 december 2003 Geplaatst: 1 december 2003 Portforwarding op een router heet vaak 'Virtual Server'. Wat je dan moet opgeven is een source poort waarop de router luistert (1500) en een destination adres en port. Het dest. adres is ip van dreambox. Ronald My DM(800|7025) is Ronaldd powered
Hagkobe Geplaatst: 2 december 2003 Geplaatst: 2 december 2003 hoi, ik heb ook een compex n15b router. hiermee lukt dat niet, alvast bij de mijne niet.
LeXX Geplaatst: 2 december 2003 Auteur Geplaatst: 2 december 2003 Welke router moet ik dan nemen ???? Lex Lex
LeXX Geplaatst: 3 december 2003 Auteur Geplaatst: 3 december 2003 Hoe dan ook, ik krijg niet voor elkaar met deze router en volgens mij zijn er meer met het zelfed probleem met deze router. Lex Lex
Gast Geplaatst: 3 december 2003 Geplaatst: 3 december 2003 Citaat: hoi, ik heb ook een compex n15b router. hiermee lukt dat niet, alvast bij de mijne niet. Op hun site staat voor de N15D: [color:"orange"] Virtual Server This capability allows incoming access to user-specified servers (e.g. VPN, web and email applications servers) that may reside on the local network. [/color] Wellicht bieden ze een firmware download aan om je B versie naar D te upgraden? groet, skippy2
LeXX Geplaatst: 3 december 2003 Auteur Geplaatst: 3 december 2003 Volgens mij kun je een 15 b niet naar een 15 d upgraden Lex Lex
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen