Ga naar inhoud


aanpassen huidige settingslijst????


Gast FJMIJA

Aanbevolen berichten

Wie kan mij vertellen hoe ik, zonder nieuwe settings te laden, de huidige frequentoes kan laten zoeken zonder dat hij er ....tig providers bijmaakt.

Ik bedoel hetvolgende:

Aangezien men op het moment nogal wat frequenties aan het wijzigen zijn op Hispasat wil ik, zonder een nieuwe lijst te laden, mijn Humax zelf laten zoeken.

Het probleem is dan dat hij er voor elke paar kanaaltjes nieuwe provider aanmaakt.

Wat ik wil is gewoon het pakket Digitaal+ onder een providernaam.

 

Misschien weet iemand hier wel een oplossing voor.

 

Bvd

 

ps. ik weet dat een nieuwe settingslijst laden makkelijker is, maar ik wil het op een andere manier proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heeft helemaal niets met het kabeltje te maken. Er zijn enkele providers, die voor ieder nieuw gedownload kanaal een nieuwe provider aanmaken.

Voorbeeld: Als je op Astra 2 een Sky transponder handmatig download met 10 kanalen, verschijnt in de lijst van je Humax 1 provider met 10 kanalen.

Als je op Hispasat een Digital+ transponder download met 10 kanalen, verschijnen in de Humax lijst 10 providers met ieder 1 kanaal. Dit geldt ook voor een aantal transponders op Turksat.

Is toch wel belangrijk, aangezien de Humax weliswaar een groot aantal kanalen kan opslaan, maar slechts een beperkt aantal providers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...