Ga naar inhoud


D-box1 setting


Gast

Aanbevolen berichten

Heren, op mijn D-box heb ik de nieuwe settinglijst geladen en het geeft ook aan dat setting ok is maar de oude blijft gewoon zitten en de nieuwe lijst is nergens te vinden op de tuner en hoe kan ik de zenders verplaatsen ? de tuner draait nu met NoOnemanit

 

 

__________________

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dit heb ik ook wel eens gehad. Probeer de ontvanger eens gewoon aan te zetten (dus niet op stand-by laten staan) en dan nogmaals de kanalenlijst inlezen.

Misschien lukt het nu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bedoelt met programma DVBEdit ?

Je selecteer één of meerdere zenders en dan "CTRL-X"(knippen) en waar je ze wilt hebben: "CTRL-V" (plakken).

Zo zou het moeten lukken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of wil je ze met de AB verplaatsen ?

Roep de zenderlijst op (dubb. pijltoetsen)

Selekteer kanaal (blauwe balk)

Druk op gele toets (mark)

Er staat nu een sterretje tussen het kanaal nr en de naam .

Met de up/down of dubb. pijltoetsen kun je het geselekteerde

kanaal naar de gewenste plaats brengen .

Dan op OK drukken .

Hierna bevestigen met +

 

Let op !

als je er DVBK software in hebt zitten , loop je de kans , de hele zenderlijst te verliezen .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
de oude blijft gewoon zitten en de nieuwe lijst is nergens te vinden

 

heeft tie wel "settings updated" gemeld na het inladen van de settings, zo niet heeft tie ze ook niet erin gezet.

 

groet cobes

if freedom is outlawed, only outlaws will have freedom.

.

Gigabluequadplus, AzBoxPremiumHD+, 2x DM600 en een Denson DS1010Road

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hyundai,

 

Sommige (oudere) d-boxen hebben een kleiner geheugen en kunnen hele grote settingslijsten niet updaten (terwijl de d-box dit wel op het scherm aangeeft). Oplossing is de lijst verkleinen (bijvoorbeeld bepaalde satelietposities of radiokanalen eruit) en dan nogmaals proberen.

 

Groet, Rambozo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf 3MB geheugen erin. (Volgens mij is dit het maximale). Ook ik heb wel eens dat de settinglijst niet ingelezen wordt, alhoewel DVBEdit wel aangeeft dat de lijst ge-upload wordt.

Dan zet ik de D-Box aan (uit de stand-by stand); daarna probeer ik het nog en keer; meestal met goed resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelfs het programma dat je gebruikt , kan de beperkende faktor zijn .

Met DVDEdit krijg ik meer dan 2000 kanalen in m'n Nokia's

Echter met SETEdit ging dit niet .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had er meer dan 3000 in, maar op een gegeven moment gaat het fout en accepteerd hij geen wijzigingen meer settings upload mislukt!, onder de 1000 gaan zitten en geen enkel problem.

 

Gr,

Droompje

 

NB: Overigens @Trust had jij nog tips voor mij waarom ik foutmeldingen krijg bij mijn epromprogger, zie Topick van gisteren

Gr,

Droompje

 

(2 maal EVO Enfinity Xcombo +, Echostar1.20 draaibaar met jaguer positioner, triax 0,64 met quad lnb, Viasat 78cm met 3 keer quad lnb)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Droompje , als je een ART EPP2 eprom progger gebruikt , kan ik je misschien helpen .

Met alle andere heb ik geen ervaring .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...