demesmaeker Geplaatst: 2 december 2003 Geplaatst: 2 december 2003 Hallo, Eerst even het verhaaltje, dan de vraag. Een vriend van me woont in Roermond, zelf woon ik in Gouda..best een endje weg. Nu heeft hij een tijd geleden een dreambox gekocht en ben ik naar Roermond geweest om hem daar te installeren. Het was ongeveer een dagje werk en toen stond de schotelantenne op de grond op een voet in de tuin en beeld! Toen kwamen we er achter dat we een ding vergeten hadden. Het buurjongetje houdt van voetballen en de bal kan zo over het hek tegen de schotel aanknallen en de hele schotel verplaatsen en beschadigen dus er moest wat anders verzonnen worden. Een constructie op het huis. Weken later ben ik weer terug gegaan om de schotel op het huis te monteren en dit is ook inmiddels gelukt, maar er is nog geen beeld. De schotel moet nog uitgericht worden, maar dat ging toen niet omdat het te donker was geworden. . Nu heb ik de komende weken echt geen tijd om naar limburg te karren om hem te helpen. Heeft er iemand interesse om hem te helpen? De zenders staan al voorgeprogrammeerd en de kabels lopen al naar de tv .. Er hoeft alleen nog maar uitgericht te worden Hij wil ook wel een vergoeding betalen. Geen probleem. Anders duurt het weer weken voordat hij een zender te zien krijgt en ik weet nog hoe frusti ik was dat het niet lukte in een paar dagen :-> Nou als iemand interesse heeft om te helpen, mail hem/mij even: hluyten@Hotmail.com of lutty1977 groetjes Demesmaeker Dreambox 7000 , T90, diseqc 8x1, 80Gb/5.400 Maxtor 4R080J0 HDD
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen