Gast Geplaatst: 28 november 2001 Geplaatst: 28 november 2001 Sind kort ben ik in het bezit van Mr. Zap hier kunnen ook smartcards in maar deze werken op een viacces system nu zijn er iets van 10 zenders maar al deze zenders kan ik niet kijken omdat ik daar geen rechten voor gekocht heb maar nu vraag ik me af is hier iets leuk mee te doen dit alles werkt gewoon op de kabel TV dus een kabel decoder is het<p>[ 28-11-2001: Bericht gewijzigd door: DES ]</p>
Gast Geplaatst: 28 november 2001 Geplaatst: 28 november 2001 Vraagje: hoe kom je er bij mr. Zap aan te schaffen. Als dat pakket een beetje lijkt op dat van Casema (waar ik trouwens ook alleen maar iets van weet dankzij een reclame krantje) dan ontvanhg je er zeker zo'n 990 zenders minder mee dan die ik standaard per satelliet ontvang. En de meeste die ze doorgeven zijn op de schotel of FTA of zichtbaar te maken. Ook de Viacess typen zoals het chinese kanaal waar ze volgens ij reclame mee maken
Littlesat Geplaatst: 29 november 2001 Geplaatst: 29 november 2001 Ik dank toch wel dat dit interessant is om te hacken. Het is het enige pakket die pay-per-view films ondertitelt! Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast Geplaatst: 29 november 2001 Geplaatst: 29 november 2001 Ik denk dat er weinig satters zijn die zich daar mee bezig gaan houden !
Gast Geplaatst: 1 december 2001 Geplaatst: 1 december 2001 Het is in principe hetzelfde systeem als sat,ik ben het trouwens niet helemaal èèns met de vorige poster,want het blijft interresant natuurlijk,het is weer eens iets anders,ik heb trouwens,3 maanden terug eens een satfile gehad, waar ook Mr zap keys op stonden,helaas heb ik hier niet zo`n decoder(casemagebied),en ik heb stom dat file nog van mijn harde schijf ook verwijderd(permanent),maar het is al gekraakt,de decodering is in viaacces,maar het zal moeilijk te vinden zijn zo`n file want zoals men hier al aangeeft er is wat minder interesse voor,mits er natuurlijk veel vraag naar komt,het uitlezen van een geactiveerde kaart is niet zo moeilijk,en past natuurlijk op een garage goldkaart,loggen zal wat moeilijker zijn denk ik want dan zal er wat hardware aangepast moeten worden denk ik naar een kabeldecoder,maar mogelijk moet het zijn.
Gast Geplaatst: 13 december 2001 Geplaatst: 13 december 2001 Mocht Iemand een key hebben ook al is ie oud HEEL GRAAG Mr.zap heeft mijn moeder genomen (alleen ik heb satalite) voor de hobby kijken doe ik amper te weinig tijd
Gast Geplaatst: 18 december 2001 Geplaatst: 18 december 2001 Met welk programma zou je eventueel een kaart uit kunnen lezen. Ik heb hier een master crd2 staan, Nu alleen ff het juiste programma<p>Gr. Mark
Edwin Geplaatst: 18 december 2001 Geplaatst: 18 december 2001 Mkextrackt zal de klus wel klaren.<p>Edwin
Gast Geplaatst: 18 december 2001 Geplaatst: 18 december 2001 oke tnx , ik zal het prog een proberen te vinden<p>
Gast Geplaatst: 19 december 2001 Geplaatst: 19 december 2001 Mocht je het zoekenkijk dan even bij duwgati op z'n site die heeft software om de kaart te lezen en eventueel aan te passen. Weet iemand waar ik de ivent code's vandaan kan halen van de films die casema uitzend ? Alvast bedankt.
Gast Geplaatst: 20 december 2001 Geplaatst: 20 december 2001 ViaProg160c.exe Probeer het hier maar eens mee ! De pin code is 00000 (kwam ik stom toevallig achter). Succes
Gast Geplaatst: 20 december 2001 Geplaatst: 20 december 2001 heb je toevallig de Url voor me van de pool, ik heb diverse sites maar de pool zegt me ff niks???<p>Alvast hartelijke dank en prettige feestdagen, Mark<p>
Aanbevolen berichten