Gast Geplaatst: 3 december 2001 Geplaatst: 3 december 2001 mijn vraag over sexview gaat over de keywissels<p>hoe vaak wisselen zij van key's ?<p>eerder kon ik er wel een week naar kijken als ik geluk had nu soms maar een paar uurtjes ?? of is mijn fun kaart mischien niet in orde ? gebruik een humax trouwens.
Gast Geplaatst: 3 december 2001 Geplaatst: 3 december 2001 Het zou best zo kunnen zijn dat je maar een paar uurtjes met een key doet!<p>Eindelijk een stel slimme gasten die hun waar proberen te beschermen.<p>groeten,<p>Zeeman.
Gast Geplaatst: 3 december 2001 Geplaatst: 3 december 2001 die gasten wisselen 3 a 4 keer per dag van key kijk maar eens op sites waar de keys van s*xvi*uw staan en dan naar de datums.
Gast Geplaatst: 3 december 2001 Geplaatst: 3 december 2001 Klopt inderdaad! De keywissels zijn inderdaad niet meer bij te houden.<p>Wat ik mij afvraag is waarom doen meer stations dit niet????<p>Stel dat Freek nu eens zijn keys 3 keer per dag verandert? Dan kan ie de satters onder ons aardig frustreren! De originele kaartjes hebben geen last van deze keywissels, omdat de working keys berekend worden aan de hand van de masterkey, toch??????<p>Het publiek maken van deze masterkey heeft geen zin, omdat bijv. C+ hier snel genoeg achter zal komen, en vervolgens deze masterkey uitschakelt . . . <p>Of zie ik dit nu helemaal verkeerd??????
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 3 december 2001 Geplaatst: 3 december 2001 En daarom moet je dus zorgen dat je een goedwerkende PPUA hebt
Gast Geplaatst: 3 december 2001 Geplaatst: 3 december 2001 Huhhhh,<p>Misschien een hele domme opmerking, maar leg eens verder uit.<p>Alvast bedankt,<p>Nico
prutsie Geplaatst: 3 december 2001 Geplaatst: 3 december 2001 Met een werkende ppua kan je een autoupdate kaart maken. dan kunnen de plusserts wisselen totdat ze groen en geel zien. Verder zal het met keywissels elke dag, of meerdere malen per dag niet zo'n vaart lopen. waarom niet ? er zijn gewoon teveel abonne's de plussboyz zouden hun gigantische telefonische helpdesk waarschijnlijk met een behoorlijke factor uit moeten breiden om een gedeelte van hun betalende klanten nog enigszins tevreden te kunnen houden. Sexview, en andere "exoten" hebben dit probleem niet, of in veel mindere mate. het aantal abbone's ligt vele malen lager, en dus hoef je minder lang op de update te wachten als je inschakelt met een achterhaalde operational key. Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Aanbevolen berichten