Gast Geplaatst: 2 december 2003 Geplaatst: 2 december 2003 Ik heb een spindel nasuha dvd's gekocht, in de id staat iets van princo!. Als ik deze op 4 speed brand met nero gaat het goed, tot ie de dvd afsluit (100% klaar). Dan geeft ie nog ff een foutmelding burn error o.i.d. Deze dvd is dan wel af te spelen, maar helemaal op het eind, haperd de boel. Ik heb de 1,08nl firmware erin geflasht. Wie komt dit bekend voor en heeft een oplossing??.
xfiles69 Geplaatst: 6 december 2003 Geplaatst: 6 december 2003 Heb het probleem hier oo wel eens . Het doet zich alleen voor als ik met nero brandt. Ander brander programma mischien,ik gebruik copytodvd. Hiermee heb ik dit probleem niet meer gehad.
Gast Geplaatst: 8 december 2003 Geplaatst: 8 december 2003 copytodvd is een mooi proggie, alleen wil deze de dvd's alleen op 2 speed branden?. Volgens mij zijn het "bagger" dvd's, sommigen gaan wel goed op 4 speed i.s.m nero, anderen niet. Ook heb ik de 105v8fre soft erin geflasht. Ik ga nu andere schijven proberen, heb princo's 4 speed en aritas besteld.
Gast Geplaatst: 14 december 2003 Geplaatst: 14 december 2003 Ik gebruk nu stomp record now 4,50 en firm 1,08 (officieel). Probleem lijkt verleden tijd, heb nu 6 schijven op 4 speed met suc6 gebrand. Als het weer misgaat post ik het hier wel. o ja merk dvd's nasuha -dvd 4x
Fleetwood Geplaatst: 15 december 2003 Geplaatst: 15 december 2003 ik gebruik ook stomp 4.5 zonder problemen, maar vind die nashua's niet al te goed, vooral op hogere snelheid........ Groetzels Fleetwood.....
Gast Geplaatst: 15 december 2003 Geplaatst: 15 december 2003 Het branden kan misschien wel goed gaan maar de kunst komt nog.. Probeer de gebrande dvd eens weer in te lezen (kopieëren) Ik merkte met de Princo's dat het niet mogelijk was.. Goedkoop kan duurkoop zijn.. Dus check altijd daarna even of je met behulp van bv. dvd decrypter je media weer op je hd kan zetten (mocht ooit iemand graag een backup van je gebrande dvd willen hebben) Daarom geef ik voortaan liever wat meer uit.. TDK en RICOH werken perfect en kosten dan wel wat meer.. Greetzzz Ringo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen