Gast Geplaatst: 3 december 2003 Geplaatst: 3 december 2003 Hey Luitjes. Een paar weken geleden was mijn harddisk vol en desondanks toch een opname in de timer gezet. Daardoor is waarschijnlijk mijn recordings.epl corrupt geraakt. Maar kon sindsdien helemaal niet meer opnemen. Handmatig en via de timer niet. Het rode bolletje verschijnt ook niet. Als ik via de timer een opname programmeer dan geeft ie wel aan "digital recording in progress....." als ik naar een ander kanaal wil zappen. Maar dan kijk ik in het menu bij de movies dan staat er niets en op de hdd staat de gemaakte opname ook niet in de dir. movie. Iemand een suggestie? TIA! Grtz. |{estenz
Gast Geplaatst: 3 december 2003 Geplaatst: 3 december 2003 Heb ik ook gehad, heb nieuwe img erop gezet en een hd format gegeven. Toen was het probleem nog niet opgelost. Nadat ik de timerlist geheel gewist had EN een hoardboot werkte alles weer 100% zou trouwens een leuke optie zijn om de timerlist geheel te kunnen wissen, eventueel met uitzondering van de repeated timers Alex
Gast Geplaatst: 3 december 2003 Geplaatst: 3 december 2003 Hmm, ok thanx, zal het eens proberen! Maar handmatig opnemen heeft toch niets met de timer te maken? Of moet ik ook de recordings.epl weggooien? Grtz.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen