Ga naar inhoud


[Strong] technische vraag


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi, interpol hier,

 

Heb een probleem, weten jullie het antwoord?

 

Hoe wordt de update door de decoder op de org.kaart geschreven? (liefst geen kort antwoord)

 

Nu is het zo bij mij, dat ik al maanden geen auto-update binnen krijg. Mijn kaart staat nog steeds op 31 september 2003.

 

Als ik canal + bel en zij versturen een naar mij gericht signaal krijg ik hem niet op mijn kaartje.

Wanneer ik mijn kaartje in de decoder van de buurman stop heb ik binnen een half uur een nieuwe datum op mijn kaart.

 

Dit updateprobleem heb ik al langer. (eigenlijk nadat ik mijn deco naar firma ANRU = strong reparateur= heb gestuurd om er een nieuwe flash in te laten zetten)

 

Het maakt niet uit welke software ik in mijn deco prop, ik krijg geen auto-update.

 

Het lukt niet met org. V20-oem6 patchrun5 (rebel-site) en ook niet met blob (au-update) en ook niet met freedom 2 (emm uit) en auto=seca (menu toets B)

 

Moet ik het in mijn deco zoeken en waar moet ik het dan zoeken(funcard geen problemen = toppie)

 

gr, john

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


 

Interpol schrijft al dat hij z'n emm blocker uit heeft staan, en met v20 ...enz. werkt het ook niet.

Je kaart werkt bij de buurman wel goed.

 

Misschien toch iets hardwaremtigs met de strong?

 

Let op! als de kaart minder als 1 maand verlopen is kan hij nog zonder tussenkomst van C+ wordet ge update. SBS6 is hiervoor de beste zender.

Is de kaart meer als 1 maand verlopen, dan moet C+ hem opnieuw activeren dit moet zeker gewoon in V20 patchrun5 goed werken. of dat in die alternative firmwares goed werkt kan ik niet met 100% zekerheid zeggen.

 

Ik hoop dat je hier wat aan het.

 

Satq

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...