Gast Geplaatst: 3 december 2003 Geplaatst: 3 december 2003 @all, Ik maak van sommige woorden link. Nu is in het begin de kleur blauw. Als iemand op de knop drukt wordt deze roze om aan te geven dat hij is ingedrukt. Nu wil dat de kleur van de knop altijd blauw is. Ik kan niet vinden hoe. Ik ben dus bezig in dreamwaver. Olav12
DMotion Geplaatst: 3 december 2003 Geplaatst: 3 december 2003 Met 1 klik met rechter muisknop, op je pagina in dreamweaver en dan kiezen voor "Page Properties". Hier kun je de link kleur instellen, en ook hoe de link er moet uitzien als je al vaker op hebt geklikt (visited Liks). Hier mee moet de link precies zo kunnen krijgen zoals je wilt... VU+ DUO (Hd Samsung Spinpoint F1 1TB) | Vantage HD8000S (Hd 500gb) | DreamboX DM7000S (Hd Maxtor 120gb) | DreamboX 500s | Visiosat Bi-satellite G4 (13e, 19e, 23e, 28e)
Gast Geplaatst: 3 december 2003 Geplaatst: 3 december 2003 klopt. kom ik net achter. Nu moet ik nog een effect aan de knop geven. Ik word gek van dat programma. Maar dat zal komen omdat ik het moeilijk vind. Olav12
Duwgati Geplaatst: 8 december 2003 Geplaatst: 8 december 2003 Je moet eens in de techniek van stylesheets duiken. Als je "Styles" aanmaakt om die effecten te realiseren. Als je eenmaal door hebt hoe stylesheets werken, wordt het eenduidig houden van je site zo veel simpeler. En ook als je eens de stijl van je site wilt veranderen, is vaak het veranderen van de stylesheet alleen al voldoende voor een geheel nieuwe "look".
Gast Geplaatst: 8 december 2003 Geplaatst: 8 december 2003 @Duwgati, dankzij een voorbeeld van iemand ben ik achter het principe van stylesheets gekomen. Ik moet voor iemand anders ook nog een site gaan maken en dan stort ik mij volledig op CSS styles. Ik heb gezien dat het maken en onderhouden van een site veel makkelijker gaat. Dank Olav12
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen