elektrik Geplaatst: 3 december 2003 Geplaatst: 3 december 2003 ik heb hier een pdf fille en nu wil ik deze afprinten maar dat gaat niet want de mogelijkheid is er niet. hoe kan ik deze toch afdrukken? in bijlage wat printscreen's -hij die veel vraagt, weet veel-
elektrik Geplaatst: 3 december 2003 Auteur Geplaatst: 3 december 2003 en nog een bijlage -hij die veel vraagt, weet veel-
elektrik Geplaatst: 3 december 2003 Auteur Geplaatst: 3 december 2003 het document is met paswoord beveiligd, ikgebruik adobe 6.0 -hij die veel vraagt, weet veel-
The Librarian Geplaatst: 3 december 2003 Geplaatst: 3 december 2003 Zo bijna 1000 postings alvast gefeliciteerd daarmee. en nu een mogelijke oplossing voor het pdf print probleem kijk hier eens. mischien heb je er wat aan. GRTZ, Andrè
elektrik Geplaatst: 3 december 2003 Auteur Geplaatst: 3 december 2003 ik heb het opgelost met een geweldige tool van onze vrienden "passware" helaas wel een betaal progje maar in een mum van tijd zijn de bestanden vrij van paswoord. het is een deel van de software "passware kit" en noemd acrobat key -hij die veel vraagt, weet veel-
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen