Ga naar inhoud

MySQL (win32) expert gezocht!!!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

We zijn deze week op aanraden van een vriend overgestapt op MySQL 4.0.16 (win32).

Helaas blijkt het board nu nog langzamer te zijn geworden. Ik heb zelf sterk de indruk dat er een aantal instellingen getweaked moeten worden om de boel te optimaliseren, maar ook samen met de tipgever kom ik er niet uit.

Wie kan mij helpen met de juiste instellingen voor my.ini?

We draaien op een Dual Xeon 2.4 met 1 GB geheugen en 10.000RPM raid 1 config.

De server (win2k server met IIS5) verwerkt HTML, PHP en MySQL voor sat4all maar zodra er zo'n 200 man tegelijkertijd online zijn, zakt de performance sterk vanwege hoge processor belasting. Het kan beter want met 3.23 heeft het stukken beter gedraaid.

De huidige my.ini instellingen zijn:

Code:
  #This File was made using the WinMySQLAdmin 1.4 Tool#8-1-2003 10:33:16#Uncomment or Add only the keys that you know how works.#Read the MySQL Manual for instructions[mysqld]basedir=C:/mysql#bind-address=datadir=C:/mysql/datalanguage=C:/mysql/share/englishport=3306set-variable=key_buffer=64Mset-variable=table_cache=256set-variable=sort_buffer=4Mset-variable=read_buffer_size=1M[WinMySQLadmin]Server=C:/mysql/bin/mysqld-max-nt.exeuser=xxxxxxxxxxxxxxpassword=xxxxxxxxxxxxxxx

Graag wat info per PM of e-mail (contact pagina)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen