Gast Geplaatst: 4 december 2003 Geplaatst: 4 december 2003 hallo, ik heb de nieuwe img van ronald in de box gezet. de instellingen van de moter er in oost 4.494 noord 52.261 gaat nu naar de meeste satelieten astra hodbirt enz. als ik naar een zender ga op de hispasat draait de moter naar 0 graden heeft iemand hier een oplossing voor???
Gast Geplaatst: 4 december 2003 Geplaatst: 4 december 2003 Citaat: hallo, ik heb de nieuwe img van ronald in de box gezet. de instellingen van de moter er in oost 4.494 noord 52.261 gaat nu naar de meeste satelieten astra hodbirt enz. als ik naar een zender ga op de hispasat draait de moter naar 0 graden heeft iemand hier een oplossing voor??? draait ie echt niet of geeft ie de melding maar heel kort weer? want dat laatste is bekend probleem. de melding gaat weg maar de rotor draait door.
Gast Geplaatst: 4 december 2003 Geplaatst: 4 december 2003 nee hij gaat in plaats van de hispasat naar 0 graden en daar stopt hij.
Gast Geplaatst: 4 december 2003 Geplaatst: 4 december 2003 heb je het nulpunt misschien als uiterst rechtse positie ingesteld? mogelijk moet je even de limieten veranderen van de rotor.
Gast Geplaatst: 4 december 2003 Geplaatst: 4 december 2003 heb nu de oude ronald eropgezet 10-11 en nu doet hij wel draaien naar de hispasat. met de nieuwe 2-12 wil hij niet naar de hispasat ik weet niet hoe dit komt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen