Gast Geplaatst: 2 januari 2002 Geplaatst: 2 januari 2002 Hi, geen roddel,maar ik heb vanmiddag gezien bij sexview dat ze hun abonnee's oproepen om hun oude smartcard om te ruilen voor een nieuwe smartcard.de oude smartcard zou niet meer werken op 19 januari 2002.Er stond op wegens technische wijziging.We weten allemaal dat er veel zal gebeuren dit jaar.Alle grote viacces pay tv aanbieders zou hun smartcard gaan omruilen voor en nieuwe te denken aan: v*a*s*t, t*s,s*t,u*t*a b*e*, en alle anderen.Om nog maar te zwijgen over de veranderingen bij andere systemen.
Gast Geplaatst: 2 januari 2002 Geplaatst: 2 januari 2002 Hoi, betekent dat ik dan mijn nieuwe bbc-prime kaart metteen retour kan sturen? en weer een nieuw CI moduul erbij moet kopen? Dat zou toch wel het toppunt zijn!<p>Of zijn 't specifieke pay-tv aanbieders zoals de goddeloze die je noemde?
Gast Geplaatst: 2 januari 2002 Geplaatst: 2 januari 2002 Er was geen sprake van bbc ,maar wel van enkele andere aanbieders die ik al in andere postings opnoemde.
Gast Geplaatst: 2 januari 2002 Geplaatst: 2 januari 2002 Dat is een hele geruststelling en die andere zal ik even nazoeken,,,<p>mijn dank
Aanbevolen berichten