Gast Geplaatst: 4 december 2003 Geplaatst: 4 december 2003 hallo allemaal ik heb ff een vraag niets met sat te maken maar toch. ik heb een eizo monitor en ik heb maar een probleem en dat is dat het beeld na een tydje weg valt,ik zie dan alleen nog maar een dunne horizontaale lijn..is dit een probleen van de hs elco's???????? 24 uur spanningsloos en ik heb weer ff beeld.......rara. mochten er monitor speciaalisten zijn geef even een seintje bedankt voor het lezen.... veel feed dx
Moderator Matchless Geplaatst: 4 december 2003 Moderator Geplaatst: 4 december 2003 ik denk eerder dat het iets is in de vertikale afbuiging.de horizontale afbuiging is samen met de hoogspanning en die heb je(ik kan me natuurlijk vergissen want ik ben geen tv/monitor monteur).je moet dus eens kijken bij de vert. afbuigchip.de condensators die daar in de buurt zitten zou ik als eerste vervangen en dan kijken of het probleem blijft,anders zou het de chip kunnen zijn.ongeveer zo'n probleem had ik bij mijn philips 100hz tv. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
adam76 Geplaatst: 4 december 2003 Geplaatst: 4 december 2003 wat matchless zei is inderdaad zo. probeer ook de vertikale afbuigchip eens op te warmen met een fohn. als het sneller weg valt dan is de chip intern overleden. HET zou ook een contactbreukje kunnen zijn. elco's denk ik in dit geval niet. maarja. het kan natuurlijk wel. Je kan het vaak wel herkennen dat ze aan de bovenkant wat dikker geworden zijn. Dreambox 7000 / DM500 / Samsung9500 VIA CI / 0.3 lnb / 85 cm schotel ( 20"west to 45 east ) z=z^2 +c
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen