thavince Geplaatst: 4 december 2003 Geplaatst: 4 december 2003 Misschien een domme vraag... Maaruh, ik heb iets opgenomen met tuxvision op mijn PC, en wil de daarbij ontstane MPEG file afspelen, maar dat lukt niet.... Wat kan ik hiervoor het beste gebruiken? Alvast bedankt...
stef080 Geplaatst: 4 december 2003 Geplaatst: 4 december 2003 Windows Media Player, videolan of Elecard Player. Met de Elecard MPEG2 player gaat het bij altijd goed. Met de andere twee soms.
thavince Geplaatst: 4 december 2003 Auteur Geplaatst: 4 december 2003 mediaplayer crasht...en elecard volgens mij ook....kan het zijn dat ik iets nog ectra moet confugureren/installeren? codex ofzo...
pippen2 Geplaatst: 4 december 2003 Geplaatst: 4 december 2003 Gewoon met Videolan kijken. Werkt heel goed. Op andere manieren heb ik het ook nog niet voor elkaar gekregen.
stef080 Geplaatst: 4 december 2003 Geplaatst: 4 december 2003 Citaat: mediaplayer crasht...en elecard volgens mij ook....kan het zijn dat ik iets nog ectra moet confugureren/installeren? codex ofzo... Net even getest maar met de Elecard player gaat het bij mij goed. Probeer deze nog eens te installeren of start even de components manager uit de Elecard folder en registreer alle filters nog een keer. Daarna je pc herstarten. Gr. Stef
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen