BIG M Geplaatst: 12 februari 2002 Geplaatst: 12 februari 2002 1. TPS heeft altijd bij mij gewerkt op via 15 providers maar net als de kanalen FR2 TF1 RTM die werken dus echt niet rest alle multivion kanalen geen probleem. heb een aston 202 met de nieuwste software. heb een picfile gedit en alleen tps erop---> voila kaartje werkt perfect met RTM, FR2 TF1 etc. andere viaccess kanalen niet. zelfde kaartje werkt ook op de humax va fox via "i think, therefore i am"draaiend met: VU+DUO 500GB, golden media wizard hd class, Pinnacle ip9600 hd with android4X TELENET hd-digicorders 500GBenog meer om op te noemen
Gast Geplaatst: 12 februari 2002 Geplaatst: 12 februari 2002 Ik startte deze tread op en kom er weer op terug want er is ogenschijnlijk ZEEEER goed nieuws voor alle bezitters van die 'Zwarte' Viaccess cam! Voor hen was het totnogtoe 'Black is Black' maar daar zou eind van DEZE week wel eens verandering kunnen in komen want ik kreeg zonet volgende boodschap van inside SCM Microsystems (waar ik enkele contacten heb) betreffende de officiele upgrade van deze cam: ... C'est pour tres bientot !! Fin de semaine... Cordialement Nicolas ...<p>Zouden daarmee nu eindelijk alle 'TPS' problemen opgelost zijn? ... I hope so, maar we kunnen alleen maar afwachten en testen...
Gast Geplaatst: 16 februari 2002 Geplaatst: 16 februari 2002 De upgrade voor de "Black" CAM is ondertussen beschikbaar op de site van SCM: http://www.scmmicro.com/dvb/viaccess.html<p>Je moet hiervoor wel over een notebook met Win9x beschikken en ook dan werkt het niet op alle modellen van notebook.<p>De versie is blijkbaar nog steeds 1.20?
Gast Geplaatst: 16 februari 2002 Geplaatst: 16 februari 2002 De oplossing is er voor de Humax 5400Z. Met de nieuwe patch van PH de 2002d kan je de TPS zenders bekijken. Ik stel wel vast dat de tuner bij het zappen in de TPS zenders soms blijft hangen.
Aanbevolen berichten