Gast Geplaatst: 5 december 2003 Geplaatst: 5 december 2003 Heb een vraagje hoe sluit ik het beste mijn adsl aansluiting aan ik heb een splitter en wil graag een draadloze router van linksys aansluiten is dit mogelijk en wat heb ik hiervoor nodig, oh ja het gaat om een isdn aansluiting alvast bedankt Gerard
rlckring Geplaatst: 5 december 2003 Geplaatst: 5 december 2003 Kijk hier ff rond. http://www.adslforum.nl/active.asp
Ome Merde Geplaatst: 5 december 2003 Geplaatst: 5 december 2003 Citaat: ik heb een splitter en wil graag een draadloze router van linksys aansluiten er ontbreekt nog een modem. volgens mij heeft Linksys (nog) geen draadloze routers met ingebouwd modem (annex . die moet je er dus nog bij hebben. het doe-het-zelf pakket voor ADSL is voorzien van een zeer uitgebreide handleiding, dat gaat je echt wel lukken. merDe deze ruimte is te huur
prdehoop Geplaatst: 6 december 2003 Geplaatst: 6 december 2003 Linksys heeft volgende product : ADSL Gateway, dit is een adsl modem/router/wireless (alleen 11) Denk erom dat hier een pcmcia kaartje ingaat (16bits). Deze kun je vaak als set kopen dus met standaard linksys pcmcia module erin type nr: BEFDSR41W Greetz Prdehoop
Ome Merde Geplaatst: 6 december 2003 Geplaatst: 6 december 2003 volgens mij is die router niet geschikt voor Annex B, ik kan het in de specs. i.i.g niet terugvinden. merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 6 december 2003 Geplaatst: 6 december 2003 Als je alles in 1 wilt hebben dan zou ik voor een Draytek gaan. Wereldmachines. Heb je inmiddels al een router, dan zou ik gewoon een simpel annex-B modem kopen van bijv. Sweex ofzo, die kosten twee keer nix. Ook van dit merk heb je alles-in-1 apparaten. (router/modem/switch). Maar zoals gezegd ; er gaat niets boven een echte Draytek. Kost wat meer maar geeft eigenlijk nooit problemen en hebben een perfecte firewall onboard.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen