Gast Geplaatst: 24 januari 2002 Geplaatst: 24 januari 2002 Al een hele tijd heb ik problemen met viaccess op een 5in1 funcard. Verleden maand stopte alles er mee en gebruikte toen de boris files. Na de nieuwe er in gezet te hebben was het probleem nog steeds niet verholpen. Satkoos files bleken echter wel te werken en daar heb ik afgelopen maand mee gewerkt. Nu op nieuw het zelfde probleem wat ik ook doe geen viaccess. In het begin dacht ik dat het alleen om viasat ging maar alle betaal tv is gewoon niet open te krijgen. Het lijkt er op de hele viaccess emulatie in de irdeto cam niet langer werkt. irdeto en seca werken prima, maar geen viaccess Iemand nog een idee want ik ben er zolangzamerhand door heen. Aangezien ik er niemand over hoor neem ik aan dat het bij iedereen gewoon goed werkt.
Gast Geplaatst: 24 januari 2002 Geplaatst: 24 januari 2002 sorrie humax 5400. hoop dat iemand kan helpen, heb nu echt geen idee meer ;-)
Gast Geplaatst: 24 januari 2002 Geplaatst: 24 januari 2002 probeer je kaart eens extra bij te werken met pinbin,misschien dat de ontvanger dan wel reageert. suc6
harry37 Geplaatst: 24 januari 2002 Geplaatst: 24 januari 2002 Ik gebruik hier de Humsatsoft files, en ik kijk al maanden naar viacces. Er zitten echter een paar netwerken bij die zeer frequent de sleutels vervangen. De files worden bij Humsatsoft één keer per dag aangepast, als de sleutels vaker wisselen moet je ze zelf in de files aanpassen..
Gast Geplaatst: 24 januari 2002 Geplaatst: 24 januari 2002 Ook die files werken niet, blijft mooi 1800 zeggen. Heb de kaart ook al een keer geschreven met lege hex files, dus er kan niets achter blijven. Zelf een file laten maken op die site. Maar het is geen sleutel probleem. Iets werkt er niet maar ik neem aan dat als de kaart niet werkt dat ik ook geen seca kan kijken. Andere software help ook niet, waarom ben ik nu weer de enigste die zo iets heeft.
Gast Geplaatst: 25 januari 2002 Geplaatst: 25 januari 2002 @Sebastian, Ik heb een buurman enkele huizen verderop die ik om de week, soms 2x per week specifiek help aan nieuwe HRT-files (zijn vriendin komt uit Kroatie, vandaar) Kijkt dus continu naar Seca, Irdeto & Viacess kanalen. Stuur even een PM met je email ! Stuur ik jouw even een werkende Fun.
harry37 Geplaatst: 27 januari 2002 Geplaatst: 27 januari 2002 @sebastian:<p>Heb net om het even uit te testen nieuwe humsatfile van 26-1-02 erin gedaan en kijk op dit moment naar viasat. Het ontvangen van Alpha, als je dat aan het proberen bent, is een ander verhaal, begrijp ik uit de postings van de afgelopen dagen..<p>Succes, <p>Harry
Aanbevolen berichten