Josje01 Geplaatst: 5 december 2003 Geplaatst: 5 december 2003 NA de installatie van Win XP prof. en véél grijze haren erbij ben ik nu op zoek naar nieuwe drivers voor een Canon FB 310 scanner ik zoek me rot en vindt alleen maar verwijzingen die uiteindelijk leiden tot niks. Misschien iemand die hier wat meer ervaring mee heeft?? Alvast bedankt: Greetz :Josje01 Als Humax eens wist wat wij weten wilden, dan wist Humax wellicht meer!! OEPS wat NOU !!! Greetz:josje01
wammeswaggel Geplaatst: 5 december 2003 Geplaatst: 5 december 2003 Heb je even gegoogled met "canon fb310"?. Had ze meteen gevonden. Grt,wammes. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
cobes Geplaatst: 6 december 2003 Geplaatst: 6 december 2003 Je had ook gewoon een email naar canon kunnen sturen, hebben een redelijke helpdesk. en als ze die driver hebben krijg je hem ook . groet cobes if freedom is outlawed, only outlaws will have freedom. . Gigabluequadplus, AzBoxPremiumHD+, 2x DM600 en een Denson DS1010Road
Ome Merde Geplaatst: 6 december 2003 Geplaatst: 6 december 2003 er is geen Windows XP driver voor deze scanner. Je kan gewoon de Windows 2000 driver gebruiken die je gratis kan downloaden bij www.canon.nl groet, merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen