Gast Geplaatst: 5 februari 2002 Geplaatst: 5 februari 2002 Hallo mede-satters,<p>ik ga binnenkort weer een tijd naar Kiev. In mijn woning daar is sinds kort een satelliet aansluiting en er word massief reclame voor NTV+ gemaakt. Ik heb al vastgesteld dat één van de schotels op Hotbird en één van de schotels op W4 (36° oost) uitgericht staat. Ik wil nu mijn Viaccess ontvanger (Humax F1VACI) meenemen en daar laten staan. Ik kan nu met mijn Viaccess goldwafertje prima NTV op Hotbird zien. Mijn vraag is nu of ik met datzelfde kaartje ook de NTV+ kanalen op Eutelsat W4, 36° oost kan decoderen. Heeft iemand daar ervaringen mee. Ik heb al geprobeerd die kanalen hier in mijn woning in Duitsland te ontvangen, maar zelfs met 1,20 mtr. en de circulaire polarisatie is dat gewoon te zwak. Dus de vraag is of de NTV keys op Hotbird en Eutelsat W4 dezelfde zijn..?<p>Privjetstwuju tjebja...!
Edwin Geplaatst: 6 februari 2002 Geplaatst: 6 februari 2002 De keys voor NTV international op H.B. en NTV+ op 36° zijn niet dezelfde.<p>Voor de rest zou je geen problemen mogen hebben. Dat de NTV+ hier niet te ontvangen is, is normaal. Het signaal is zo zwak dat zelfs een 6 meter schotel nog niet voldoende is.<p>Edwin
Gast Geplaatst: 26 februari 2002 Geplaatst: 26 februari 2002 Dat is niet helemaal waar ! Ik heb 2,5 meter schotel en ik heb 36W Maar je heb wel scpecial LNB nodig, Normale Ku-band LNB werk niet ! En over NTV+ (36) Ze verandered kodes bijna 2-3 keer per week ! Dus het is verstandig om een AU kart laten maken ! Als je meer vragen hebt dan kan je mij mail sturen in het Russian ! kapralov@planet.nl
Aanbevolen berichten