JohnnyBee Geplaatst: 6 december 2003 Geplaatst: 6 december 2003 Bij dit TV'tje kan ik het volume niet genoeg meer opvoeren, ik kan de geluidssterkte nog wel regelen maar deze blijft zeer laag. Dit lijkt me een probleem met de eindversterking, maar om 1 en ander te kunnen uitvissen zoek ik een stukje schema van het audio gedeelte. Miscchien vinden jullie iets in het oude archief, of kunnen jullie me in de juiste richting dirigeren ???? Het betreft hier een chasis: 79P-B8DZOO model: CTP3242 merk dus Sanyo. Johnny. TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!! Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond )
Snurker Geplaatst: 6 december 2003 Geplaatst: 6 december 2003 Komt er bij dit type een balk in het beeld, waardoor je kunt zien hoever het geluid regelt ??? Bij sommige TeeVee's kan er een hotel, ziekenhuis, kinderslot geaktiveerd zijn, waardoor er een begrenzing gerealiseerd wordt. Snurker ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
JohnnyBee Geplaatst: 8 december 2003 Auteur Geplaatst: 8 december 2003 Hoi Snurker, neen geen balk bij dit type, is al een oudje en heeft geen hotel instellingen zoals jij die bedoeld, is plots gewoon zeer stil gaan wezen. Binnenin is het een onoverzichtelijk zooitje, ik denk erom wegens zijn ouderdom hem maar op rust te laten gaan en hem een spuitje te geven. Toch bedankt, John. TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!! Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond )
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen