Gast Geplaatst: 6 december 2003 Geplaatst: 6 december 2003 Hoi, Ik ben vrij nieuw in de satelliet-wereld, heb intussen een goede schotel met een topfield-ontvanger en wil nu eens kijken wat er te krijgen is, behalve de zenders die ik via Astra1 ontvang. Welke zenders zouden er nog interessant zijn om via hotbird/astra2/.. te ontvangen ? Ik ben vooral geinterreseerd in films/series die ook nog een engelse soundtrack hebben. Spaanse/Italiaanse ondertiteling vind ik geen probleem, maar duitse dubbing ofzo vind ik erg irritant. Tevens gebruik ik de digitale uitgang en zou ik zenders met ac3-soundtrack wel aantrekkelijk vinden. Alvast bedankt, Niels
Ome Merde Geplaatst: 6 december 2003 Geplaatst: 6 december 2003 Sirius 5° oost is een leuke satelliet (films e.d), Hispasat op 30° west moet ook een leuke zijn, evenals Thor op 1° west en Hotbird op 13° oost. voor ieder wat wils om het zo maar eens te zeggen. merDe deze ruimte is te huur
joop1966 Geplaatst: 7 december 2003 Geplaatst: 7 december 2003 op de hispasat 30e zijn erg veel filmkanalen wisselen alleen vaak van key en natuurlijk op de astra2 de engelse bbc kanalen 1 2 3 4 ceebies reality tv enz ook erg goed dreambox 500hd op een triax 110cm met rotordreambox 800-c dreambox800se-c dreambox500-s dreambox500-c
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen