Gast Geplaatst: 6 december 2003 Geplaatst: 6 december 2003 Ik kreeg met geen mogelijkheid de smartcard aan de praat. Ik heb alle images geprobeerd, de kaart bovenin, onderin, chip naar boven, naar beneden, maar helaas. Ik had nog een Aston Cam 1.03 liggen, maar ook daarin deed het kreng het niet. Ik had de kaart al geaktiveerd, maar toch nogmaals Anaal+ bellen, die de kaart handmatig weer aktiveerde. Helaas nog geen beeld. Toen las ik dat je voor SECA2 minstens een Aston 1.05 nodig had. Dus die aangeschaft. Helaas nog geen beeld. Kostte maar €50,-, dus viel mee. Weer Anaal+ 's avonds gebeld. Ik zette mijn DB aan en zat 10 minuten in de wacht. Eindelijk aan de beurt, zegt die kerel dat hij me binnen het half uur terug zou bellen, omdat het druk was. Ik leg de telefoon neer en binnen één minuut deed canaal+ het. Het moraal van dit verhaal is, is dat ik nu zeker weet dat er bij Anaal+ eikels werken en dat ik voor niets een nieuwe Aston cam gekocht heb, want de oude doet het ook nog met de SECA2 kaart.
Gast Geplaatst: 6 december 2003 Geplaatst: 6 december 2003 Citaat: Het moraal van dit verhaal is, is dat ik nu zeker weet dat er bij Anaal+ eikels werken en dat ik voor niets een nieuwe Aston cam gekocht heb, want de oude doet het ook nog met de SECA2 kaart. maar met de aston 1.03 werkt de AU functie niet.....
Gast Geplaatst: 6 december 2003 Geplaatst: 6 december 2003 Bendankt, heb ik de nieuwe niet voor niets gekocht.
Gast Geplaatst: 6 december 2003 Geplaatst: 6 december 2003 * dreambox 7000 met 40 gig HDD * draaibaar * meestal ronaldd image * cardserver 212.153.116.135 op poort 1500 Speel je niet met vuur? Kun je blaren van krijgen hoor. vr.gr. Wim
Gast Geplaatst: 6 december 2003 Geplaatst: 6 december 2003 Citaat: * dreambox 7000 met 40 gig HDD * draaibaar * meestal ronaldd image * cardserver 212.153.116.135 op poort 1500 Speel je niet met vuur? Kun je blaren van krijgen hoor. vr.gr. Wim Zoek jij maar eens op aan wie dat IP toebehoort.......en dan praten we weer....hahahahahahaha
Lemming Geplaatst: 6 december 2003 Geplaatst: 6 december 2003 Werkt bij mij met de Dr.matrix scam2710_1.img...Werkt AU met Seca2 kaart en mijn Premiere S02 werkt perfect
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen