Josje01 Geplaatst: 6 december 2003 Geplaatst: 6 december 2003 OSlink Hoi, nu merk ik weer dat de oslink die onder 98se altijd goed werkte nu niet meer werkt onder Xp?? Ik heb vroeger daar eens iets over gelezen over een instelling van de printerpoort of iets dergelijks. Met de zoek functie kom ik ook niet verder. Wie kan mij verder helpen? Ik zou toch graag hebben dat de Os link ook op Xp draait? Alvast bedankt: Greetz :Josje01 Als Humax eens wist wat wij weten wilden, dan wist Humax wellicht meer!! OEPS wat NOU !!! Greetz:josje01
Gast Geplaatst: 7 december 2003 Geplaatst: 7 december 2003 Misschien als je bij de site van M_Z kijkt op de homepage en dan bij de oslinkpagina. Daar staat een progje speciaal voor XP dat dat helpt. Succes (ik heb zelf geen XP maar ME)
Gast Geplaatst: 7 december 2003 Geplaatst: 7 december 2003 Oslink werkt prima op XP. ZOrg wel dat in je bios je printerpoortinstelling op ECP+EPP staat. Anders werkt het niet goed.
Gast Geplaatst: 7 december 2003 Geplaatst: 7 december 2003 ook ik heb hier geen problemen onder de xp pro versie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen