Ga naar inhoud


[Pioneer] Nederlandse 6.33 Zibi 8.5 Final versie by M_Z team


M_Z

Aanbevolen berichten

Ik heb deze firm al diverse malen geladen en niets werkt, loopt steeds vast, nu blijkt dat zowel de Hotbird frequency en Astra allebei 11858 staat, dit is met Monoblock niet juist. Ik heb toen de allerlaatste firmware van 1x30 Zibi-FX v8.16 FINAL voor mijn 1430 (zie zibi site) ingeladen, helaas nog niet vertaald naar NL, maar deze werkt top in mijn 100NL2, nog geen vastlopers gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi,

 

Ik maakt momenteel nog steeds gebruik van zibi8.0 en ben hier zeer tevreden over. Graag zou ik wel eens een nieuwe kanalenlijst erin willen zetten. Kan ik de nieuwe kanalenlijst van het M_Z team gebruiken in combinatie met de zibi 8.0? En kan de emu van deze kanalenlijst weer gevuld worden mbv van downloader?

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had ik ook (tenminste op de Franse Cartoon Netwerk) is blijkbaar een interpretatie probleem van het vast instellen van de tweede audio-pid op een kanaal met multi-lingua support. FF met de hand scannen van de kanalen helpt.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo

 

ben aan testen geweest met de diseqc 1.2 positioner menu,

ik moet zeggen dat de `diseqc 1.2 motor,goed draait,

van het oosten naar het westen,opslaan positie sateliet,werkt ook goed.Ik heb dit getest met pioneer DBR-S 120NL.Ik had nooit verwacht dat een pioneer nog een 1.2 motor zou kunnen aansturen. knap werk,mijn complimenten,aan het M_Z team.

Toch heb ik nog een vraag? is de voeding van de pioneer hier voor geschikt,raakt hij niet overbelast?

groetjes boekkie

groetjes boekkie

Dreambox  Sinds 01-07-2024 en schotels en dreamboxen alles verwijderd.

Nu alleen nog NL-Ziet werkt goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
hallo

ben aan testen geweest met de diseqc 1.2 positioner menu,
ik moet zeggen dat de `diseqc 1.2 motor,goed draait,
van het oosten naar het westen,opslaan positie sateliet,werkt ook goed.Ik heb dit getest met pioneer DBR-S 120NL.Ik had nooit verwacht dat een pioneer nog een 1.2 motor zou kunnen aansturen. knap werk,mijn complimenten,aan het M_Z team.
Toch heb ik nog een vraag? is de voeding van de pioneer hier voor geschikt,raakt hij niet overbelast?
groetjes boekkie



btw het aansturen v.d moter is te danken aan Dynamit

[color:"blue"] Spirit_rules [/color]

-------------------------------------------------

 

Open Firmwarmware Multi taal_171005_0430

 

Member van het Openfirmware Team

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Boekkie

Hangt er van af! als de diseq motor en Lnb samen

genoeg stroom vragen dan zou er een overbelasting kunnen ontstaan. De stroom aanbod is nu 1 maal lager tegenover

de modellen die daar voor ontworpen zijn.

 

 

Grt,

Bonzi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...