edbe Geplaatst: 7 december 2003 Geplaatst: 7 december 2003 wat ik me nou afvraagt is, je hebt tegenwoordig toch een Monoblock om 2 satellieten te ontvangen op 1 lnb die maar 1 lnb uitgang heeft ( een solo type). als je al een opstelling hebt voor b.v. Astra 2 + Astra 1 + Hotbird b.v op een Visiosat en je zou dan 1 losse schotel pakken met een Monoblock voor de ontvangst van Sirius + Thor en die dan aansluiten op 1 discq 4 schakelaar………dat zou dan moeten gaan, of zie ik dat verkeerd …………….. babyface 2 x Gigablue UHD & Bigsat 42e,28e,23e,19e,13e,1w
Joop M Geplaatst: 7 december 2003 Geplaatst: 7 december 2003 Ik zie daar geen probleem in,en zou het om de een af andere manier niet goed gaan,dan kan je altijd je monoblok in schotel 1 op Astra/hotbird zetten en je twee lnb's in schotel 2 monteren( kwestie van andere beugeltjes) En met de diseqc gaat dat ook perfect. Grz Joop Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
tracker Geplaatst: 7 december 2003 Geplaatst: 7 december 2003 De genoemde combinatie monoblok met een of meerdere lossen LNB's kan niet via een diseqc switch worden geschakeld. Het monoblok laat zich niet goed aansturen, omdat intern natuurlijk al een diseqc switch zit. Dit onderwerp is al meerdere keren aan de orde geweest, en er is nooit een bevredigend antwoord gekomen.
edbe Geplaatst: 9 december 2003 Auteur Geplaatst: 9 december 2003 oke bedankt.............. 2 x Gigablue UHD & Bigsat 42e,28e,23e,19e,13e,1w
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen