Ga naar inhoud

dream vcr

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo,

ik ben voor het eerst bezig met dream vcr nu heb ik alles geprogrameerd voor het opnemen van een film op de dreambox hdisk.

nu is mijn vraag waar kan ik zien op mijn dreambox of de instelling in de box staat ?

ik heb jirkain de dream geplaatst

gr peter

Geplaatst:
Citaat:
hallo,

ik ben voor het eerst bezig met dream vcr nu heb ik alles geprogrameerd voor het opnemen van een film op de dreambox hdisk.
nu is mijn vraag waar kan ik zien op mijn dreambox of de instelling in de box staat ?
ik heb jirkain de dream geplaatst

gr peter

Als je de opname in DreamVCR ziet staan staat ie in de box. DreamVCR ververst deze lijst nl zodra je een opname er bij zet cq verwijderd. Om het in de Dreambox zelf te controleren kan je het controleren in /var/tuxbox/config/enigma/timer.epl

Succes

Peter
Geplaatst:

Hallo PLI

Ik heb gekeken in de aangeven directorie maar bij mij staat er na /enigma geen timer.epl

Als ik dream vcr open bij programering wel opname gepland.

Die instellingen naar de box van poort e.e. zijn wel goed ingesteld.

Volgens mij heeft hij het niet naar de box verzonden.

Moet ik nog een bepaalde handeling doen om de gegevens naar de box te sturen.

peter

Geplaatst:

Dan denk ik dat je niet goed kijkt. Als DreamVCR een geprogrammeerde timer laat zien dan moet die file er zijn, dat is nl waar DreamVCR de info weghaalt en ook in wegschrijft. Als je een opname planned dan wordt eea direct naar de DB verstuurd zodra je op OK drukt. De benodigde reload wordt automatisch uitgevoerd.

Peter

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen