Gast Geplaatst: 11 december 2003 Geplaatst: 11 december 2003 Was inderdaad een .RAM bestand. Ik heb even gezocht maar kan geen convertor vinden aangezien die .RAM files geen audio files zijn, maar verwijzingen naar links. Het enige dat je kan doen is de boel af laten spelen en dan opnemen met de recorder van windows (start > bureau accesoires > geluidsrecorder en dan op laten slaan in gewenst formaat.
Gast Geplaatst: 11 december 2003 Geplaatst: 11 december 2003 hallo hierbij wil ik jullie allemaal bedanken en in het bijzonder ozzo . ik ga probeeren om hun inderdaad afspelen en dan hun weer opnemen alleen ik ben bang dan ik kwalietit verlies krijgen. gr
Newbie Geplaatst: 12 december 2003 Geplaatst: 12 december 2003 Je hoeft daar niet bang voor te zijn, dat je kwaliteitsverlies krijgt is wel zeker, zelfs als je een cd via de recorder (dus de geluidskaart) opneemt heb je verlies. Zijn die RAM bestanden kleine linkjes of complete bestanden. Kan JukeBox van Real Adio die niet direkt op een cd zetten? Ik ben helaas niet zo bekend met real audio. *** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen