Ga naar inhoud

cardsharing tussen RUDREAM en RONALD107

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

All,

Ene kant draait ronald107 met SCAM_CS

Server werkt. Alles ziet er goed uit

Andere kant Rudream. Nu heb ik in rudream geen SCAM-CS of ROMU. Hoe kan ik nu connecten naar de SCAM_CS van die ronald-box?

Ik heb al geprobeerd scam-cs te installeren naar /var/tmp en een romu.cfg aan te maken maar hij verschijnt niet

in mijn cammenu bij rudream.

Hoe krijg ik dit werkend?

Grtz

Pheno

• Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Je kunt scam het beste plaatsen in /var/bin. Dan moet je ook nog de emulist.xml aanpassen om het zichtbaar te maken in het cammenu. Dit bestand vind je hier: /var/tuxbox/config/

Geplaatst:

kan iemand bevestigen dat dit werkt?

rudram vs ronaldd en sharen.

Geplaatst:

Er is al wel een nieuwe Ronald emu met radegast dat zou wel moeten werken, maar wat jullie bedoelen dat werkt denk ik niet.

gr.

Geplaatst:

All,

Ik heb wellicht bovenstaande werkend.

SCAM_CS gedownload van ronald page en die bovenstaande file (zie 1ste reply) aangepast, en een romu.cfg en scam_cs.cfg geplaatst (weet niet welke hij aanroept).

Op de server zie ik een tcp connectie op 1500 en ik heb beeld, maar weet niet of dit nu beeld is van de smartcard of van de EMU. Smartcard is nog niet volledig geaktiveerd dus alleen beeld (ook lokaal op de doos) op de reguliere kanalen (die ook irdeto doen).

Dus ik weet het zo net nog niet ;-/

Geplaatst:

Moet je even de keys uit /var/keys verwijderen dan heb je zekerheid.

gr.

Geplaatst:

die aangepaste image met romu en radegast erin schijnt niet te werken. Dat was elder op dit board te lezen. Zie hier. en hier

even een RuDreamvraag:

moet de poort in de radegast config op de DB zelf op poort 666 of 678 staan?

Geplaatst:

aha.......thx poster.

hoe zit dat met netpilot in die images. werkt dat inmiddels al. meende ergens gelezen te hebben dat je em handmatig op moet starten alleen in de RuDream zie ik de hele optie netpilot niet meer in het menu staan. Als ik em handmatig start netpilot localhost 666 & dan kan ie niet connecten zegt ie.

heb het wel eens werkend gehad, maar zit me nu toch af te vragen hoe ik dat ook al weer gedaan had.......

Geplaatst:

Weet ik niet ik heb het alleen tussen mijn boxen gehad dan heb je het niet nodig.

gr.

Geplaatst:

Ben verder wel tevreden betreft sharing, gebruik de laatste Ronald een ding klopt niet moet tot dusver elke ochtend de server rebooten.

Wat dat zijn kan ik weet het niet. ??

gr.

Geplaatst:
Citaat:
Ben verder wel tevreden betreft sharing, gebruik de laatste Ronald een ding klopt niet moet tot dusver elke ochtend de server rebooten.
gr.

Het is heel vreemd maar ik heb du snog steeds, ook na installatie gereviseerde versie, dat de C+ zenders blauw, rood en 16:9 vastlopen. Dan kom ik beneden en staat het beeld stil. Vandaar dat ik stapje teruggedaan heb naar de perfect ruDream van 26-11.
Geplaatst:
Citaat:
Citaat:
gr.

Het is heel vreemd maar ik heb du snog steeds, ook na installatie gereviseerde versie, dat de C+ zenders blauw, rood en 16:9 vastlopen. Dan kom ik beneden en staat het beeld stil. Vandaar dat ik stapje teruggedaan heb naar de perfect ruDream van 26-11.

**$*@*%*&^*#**.
Geplaatst:

Sharing tussen radegast en scam_cs gaat niet, dat hoef je niet te proberen. Je kan alleen sharen tussen images als ze de zelfde emu's gebruiken.

Ronald

My DM(800|7025) is Ronaldd powered

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen