Ron Geplaatst: 27 december 2003 Geplaatst: 27 december 2003 Ik heb nadat iemand mij melde dat er maar 8 seconden beeld kwamen met ruDream en scam_cs, zelf ook getest en kreeg ook maar 8 seconden beeld. Heeft geen zin dus. Tox.
dark-angel-djin Geplaatst: 27 december 2003 Geplaatst: 27 december 2003 wil niet opvallen maar het werkt server is ronald client is peter pan ( is ook van ru dream ) aleen bij client moet je de poort 1500 kiezen en server ook let op rebooten na dat je alles hebt geinstaleerd (server +client )
Ron Geplaatst: 27 december 2003 Geplaatst: 27 december 2003 Natuurlijk werkt dat! Heb je jezelf wel eens afgevraagd wat je daar aan het doen bent? Welke image je gebruikt is totaal irrelevant. Het gaat om de emu. Je kunt alleen sharen tussen een image met radegast geselecteerd als emu en een andere box met een andere (of dezelfde image) waar ook radegast is geselecteerd als emu. Hetzelfde geldt voor scam_cs. Je kunt niet sharen tussen scam_cs en radegast. Als jij ronald's scam_cs kunt laten sharen met radegast wil ik graag beide configuratiebestanden als attachment aan je volgende bericht zien. Daarmee beboel ik dus radegast.cfg en romu.cfg. Tox.
Gast Geplaatst: 27 december 2003 Geplaatst: 27 december 2003 Moet zeggen dat ik wel heel blij zou zijn met een oplossing van dit probleem. Ik wil namelijk de subtitler-plugin drtic gebruiken en dat lukt niet op de ronaldd img. En als ik een andere img neem werkt mijn cs niet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen