Gast Geplaatst: 7 december 2003 Geplaatst: 7 december 2003 Heey, Volgende week ga ik een dreambox DM7000 kopen. Nu ga ik op zoek naar de goedkoopste aanbieder (uiteraard) maar waar moet ik opletten bij het kopen van deze receiver? Ik weet namelijk dat er oude en nieuwe modellen in omloop zijn, vanaf welk serie nummer kan ik hem kopen?! greeeetz
Ome Merde Geplaatst: 7 december 2003 Geplaatst: 7 december 2003 gebruik aub de zoekfunctie eens, die is niet voor niets ingebouwd. als je dan het dreambox-forum laat afzoeken naar keywoord serienummer had je o.a dit kunnen vinden. zo moeilijk is zoeken toch niet? merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 7 december 2003 Geplaatst: 7 december 2003 Hoi, Dat is wel een oude post! Ik heb er gisteren een gekocht en de allernieuwste serie begint met 3A. Ik heb begrepen dat hier een nieuw moederbord en een nieuwe tuner inzit! Succes en ik heb hem nog maar een dag maar hij is echt top!!!
Ron Geplaatst: 7 december 2003 Geplaatst: 7 december 2003 Er zit geen nieuwe tuner in. De revisie mainboard is hetzelfde als mijn 37 serie. Onzin dus! Dit board is niet bedoeld om koopjes te jagen als je dat bedoeld. Het antwoord is gegeven en topic closed. Tox.
Aanbevolen berichten