Ga naar inhoud


wie kent nokia 9701s goldbox goed ?


Rasta 87

Aanbevolen berichten

voor een kennis instaleerde ik een schotel aan zijn nokia 9701s, helaas is het menu in het italiaans en heb ik, toen ik de kanalenlijst in wou laten lezen op autoupdate gedrukt.

Gevolg was dat de receiver zichzelf uitschakelde en op het display de melding auto update ging scrollen.

met geen mogelijk heid kreeg ik dit weg.

Wie weet hoelang een autoupdate duren mag en hoe kan ik het proces stopzetten als de update niet lukt ?

 

welke getallen moet ik in het menu invoeren om de kanalen lijst opnieuw in te lezen ?

 

Patrick

VU+ Duo, dreambox 500s, Rebox 4000, Openbox, cccam, Wavefrontier 90 met 13,19,23,en 28,2

Link naar reactie
Delen op andere sites


heb ook de 9701 maar dan met een allcam patch.

kanalenlijst inladen lukt me niet meer. daar heb ik nu een proggie voor. Misschien moet je maar ff een pm sturen met email adres. dan kan ik je het 1 en ander toesturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet niet of de eigenaar wil dat ik hem patch of van andere firmware voorzie maar is er iemand die iets weet over die auto update en welke menu optie je moet kiezen voor nieuwe kanalenlijst inlezen via de schotel. Het is een gewone canal+ seca kast (in het italiaans) dus standaard menu opties.

VU+ Duo, dreambox 500s, Rebox 4000, Openbox, cccam, Wavefrontier 90 met 13,19,23,en 28,2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...