Gast Geplaatst: 8 december 2003 Geplaatst: 8 december 2003 Hoi, ik heb een vraag voor iemand die me eventueel zou kunnen helpenmet het draaibaar maken van mijn schotel. ik heb een Hyundai 1000 IR gepatcht en een schotel van 80 cm op een tegel voet. ik wil da ding draaibaar maken maar ik heb er zelf een hard hoofd in om dat ding goed uitgericht te krijgen. ben er in deze opstelling ook al 2 dagen mee bezig geweest om een beetje beeld te krijgen. wie kan me helpen met een satfinder of zoiets dergelijk zodat ik met dit weer ( de kou) niet dagen op het platdak sta om ook maar iets gevangen te krijgen. ik woon in de kempen. m.v.g. Pieter
Gast Geplaatst: 8 december 2003 Geplaatst: 8 december 2003 Ik mis nog een Diseq motor in je verhaal maar neem toch aan dat je die hebt. Anders wordt het elke keer naar buiten om te draaien... ;-) Als je motor aan de voet zit en de schotel gemonteerd is dan draai je de gehele voet (met de motor in de 0-positie) naar de sirius. Heb je daar dan beeld op dan gaat de rest vanzelf. Hopelijk ondersteunt je receiver het zogeheten USALS waarbij ie zelf de positie van de diverse satellieten uitzoekt. Je geeft dan je lengte en breedte graad in en de rest gaat (bijna) vanzelf. Om het zowieso GOED te doen raad ik je aan even in de schotel sectie te kijken van dit Board. EEn landgenoot zwaait daar de scepter en hij heeft prachtige tekeningen gemaakt met HOE en WAAROM met duidelijke uitleg erbij. suc6
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen