Gast Geplaatst: 8 december 2003 Geplaatst: 8 december 2003 moet straks voor het eerst gaan knoeien bij een klant met een monoblockje. Nu heb ik met mijn oslink de nieuwste firmware van M_Z erin gezet. ik heb de normale flash512 verwijderd en die van de monoblock flash512.bon genoemd. Via declink heb ik nu dat bestandje naar de philips gezet. Thuis heb ik gewoon ff alleen de astra staan, maar wanneer ik nu de andere philips decoder aansluit met monoblock settings krijg ik het bekende rode vierkantje in beeld dus net alsof je geen ontvangst heb. Klopt dit of heb ik iets fout gedaan. Dus ik heb nu een philips met monoblock settings aangesloten om een setje met maar 1 lnb naar de astra. wanneer ik vervolgens weer mijn philips ontvanger met zelfde firmware (maar zonder monoblock setting) aansluit heb ik wel weer gewoon beeld.
RayhTec Geplaatst: 8 december 2003 Geplaatst: 8 december 2003 Bij de single LNB opstelling is schotel A de ASTRA. Bij de monoblock opstelling is schotel A de Hotbird en schotel B de ASTRA. (Monoblok wel met connector naar beneden) RayTech
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen