Gast Geplaatst: 8 december 2003 Geplaatst: 8 december 2003 Een zeer goedeavond allemaal, Ik zit even met een vraag, Tegenwoordig heb je van die mooie programma's waarmee je foto's op dvd kan branden.. Echter is mijn vraag over die resolutie. een svcd heeft een resolutie van NTSC:480x480 PAL:480x576 een DVD NTSC:720x480 PAL:720x576 Maar is dat ook merkbaar op een tv? die kan toch maar een maximaal aan resolutie aan? Wie kan me daar een mooie uitleg over geven? Waarom ik deze vraag stel is eigenlijk heel simpel. Veel programma's hebben maar een simpel menu. Pinnacle daarin tegen heeft een hele mooie menu alleen is beperkt met het maken van foto's (behalve pinnacle fotoalbum dan) Het probleem is echter dat die andere programma's er gelijk vob bestanden van maakt waardoor ik eigenlijk dan dubbel werk krijg.. Eerst album maken.. dan vob bestanden omzetten naar mpeg dan weer in een ander programma laden ivm mooiere menu.. en dan weer omzetten naar vob..... Een hoop werk dus.. Maak ik er nou een svcd van moet het makkelijker gaan. Wie kan me een goeie tip geven? Greetzzz Ringo
SmuttiO Geplaatst: 8 december 2003 Geplaatst: 8 december 2003 hoe hoger de resolutie, hoe meer details er zichtbaar zijn. Ook als je deze op TV-resolutie weergeeft. (vergelijk het maar met afdrukken van een foto. Hoe hoger de resolutie, hoe meer details zichtbaar). Maak maar eens 2 verschillende schijfjes met dezelfde foto's en zie het verschil. DB500s met gemini, enorm ruk uitgerichtte 100cm triax op een moteck motortje.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen