Gast Geplaatst: 8 december 2003 Geplaatst: 8 december 2003 Ik ben wat met de demo plugin bezig geweest en verbaas over hoe er met wat ge-newde objecten omgegaan wordt. In de constructor van eDemoDialog worden er diverse pointers gecreeerd maar deze worden nergens meer opgeruimd. Is de demo niet volledig en had dit wel moeten gebeuren in de destructor of gaat Enigma dit soort gecreeerde objecten opruimen? Wat me tevens opvalt is dat als ik demoplugin actief heb en ik vervang dan demo.so en wil dan de demo verlaten met de lame button dat dan de Dreambox direct uitschakeld. Heeft dit wellicht met memory leaks te maken tgv bovenstaande? Wie heeft hier ervaring mee of weet waar ergens meer info over deze API te vinden is? Peter
Romeo_ Geplaatst: 14 december 2003 Geplaatst: 14 december 2003 Een coredump met als gevolg dat Enigma stopt heeft tot gevolg dat de dreambox reboot... Vroeger kon je de enigma commando (startup script meer) zo veranderen dat er geen reboot werd gedaan.. Misschien dat dit een deel van je probleem/reboot verklaart ? The Source is Out There....
Gast Geplaatst: 14 december 2003 Geplaatst: 14 december 2003 Dat zou inderdaad kunnen maar dat verklaart nog niet dat als ik de plugin vervang als ie actief is dat er dan een reboot plaats vind. Het zou wel verklaren waarom er sinds 1.7 met plugins vaker een reboot optreedt. Peter
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen