Gast Geplaatst: 9 december 2003 Geplaatst: 9 december 2003 Hallo. zit nl met het volgende als ik naar mijn logboeken gaat naar systemen zie ik dat er een fout melding staat . :nl nvdia wdm tv audio crosbarr kan van wege de volgende fout niet worden opgestart.Kan de service niet starten omdat deze is uitgeschakeld of omdat het geen ingeschakelde apparatenimet zich heeft verbonden. Ik wil deze ook niet opstarten maar inzijngeheel verwijderen heb nl een ander kaart om alleen videobeelden te bewerken Prolink videokaart en dat werkt goed hoe kan ik deze ( nvdia wdm tv audio crosbarr ) verwijdern ?>?? alvast bedankt rebrac
Ome Merde Geplaatst: 9 december 2003 Geplaatst: 9 december 2003 de software deïnstalleren (alles van Nvidia) en vervolgens alleen de driver installeren. merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 9 december 2003 Geplaatst: 9 december 2003 hallo ome merde ik heb zelf een NVIDIA GeForce4 kaart en een prolink videocature kaart maar als ik alles van nvidia verwijder en daarna weeer gaat downloaden dan komt het toch weer bij of zie ik het verkeert gr rebrac
Ome Merde Geplaatst: 9 december 2003 Geplaatst: 9 december 2003 volgens mij kan je in de detonator-driver aangeven wat je wel en wat je niet wilt installeren. merDe deze ruimte is te huur
©TheMenk© Geplaatst: 9 december 2003 Geplaatst: 9 december 2003 Je moet de wdm driver uninstallen en niet de g4-drivers. Kijk maar eens in je configuratie instellingen onder software. Daar zal wel de wdm-driver tussen staan. Deze uninstallen et voila. Suc6, TheMenk
Gast Geplaatst: 10 december 2003 Geplaatst: 10 december 2003 Hallo TheMenk© heb de wdm drivers al geruime tijd verwijderd nvdia wdm tv audio crosbarr zit er nog zit er ergens geen verborgen bestad dat ik alleen deze bestand kan verwijderen gr rebrac
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen