Ga naar inhoud


Echostar ad3000ip problemen programma lijst


teofiles

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal ik heb een echostar AD 3000IP met fw 901 sinds iets meer dan een week heb ik wat problemen met de letters van de gids bepaalde letters geeft hij verkeerd, de zendernamen geeft hij wel goed weer en de ontvanger werkt verder goed, ik gebruik een omgeprogde MM naar MR 1.053.

weet iemand wat het probleem is het kan niet de flash zijn want een kennis van mijn heeft hetzelfde probleem met zijn echostar 3000, hij heeft dezelfde FW en zenderlijst als mijn ontvanger

 

groeten, Teofiles

Dreambox 800HD/ dreambox 800SE- V-BOX II Positioner Schotel Channelmaster 1.20m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het kan ook wel gebeuren als je de settingslijs erin hebt geduwd met de settings editor van Wolfgang als je er geen licentie voor hebt.

 

Probeer een reset en dan alles laten zoeken ,doet hij het nog dan is het zeker de flash die defect is.

 

Satwolf

-------------------------------------------------------------------

Als iedereen mekaar helpt zijn er geen problemen meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, het probleem is gekomen na dat ik er een nieuwe zenderlijst heb ingezet ik deze lijst ook bij een kennis er in gezet en hij heeft ook hetzelfde probleem ik heb het er ingezet met een niet geregistreerde setedit 0.47, zijn er ook andere programmas om een zenderlijst in te zetten?

 

Vriendelijke groeten, Teofiles

Dreambox 800HD/ dreambox 800SE- V-BOX II Positioner Schotel Channelmaster 1.20m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
ik heb het er ingezet met een niet geregistreerde setedit 0.47

Vriendelijke groeten, Teofiles


Dat moet ook geen problemen opleveren alleen als je er ook nog één of ander crack hebt opzitten kan het wel gebeuren

Satwolf

-------------------------------------------------------------------

Als iedereen mekaar helpt zijn er geen problemen meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan waarschijnlijk alleen bij sppaans /portugese zzenders

DEze gebruiken dakjes en streepjes boven hun letters en de ontvanger weet hier niet mee om te gaan en maakt er wat van

 

Zelf ook last van met een geregistreerde set edit

 

@satwolf

voor de soft moet je ook bij je ontvanger kijken staat er gewoon tussen hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...