Gast Geplaatst: 9 december 2003 Geplaatst: 9 december 2003 Heeft het nog zin om een Skystar2 te kopen om niet-FTA kanalen te ontvangen. Ben in het bezit van een Haupage DVB-S kaart, dus FTA ontvangen is geen probleem andere kanalen wel. Alvast bedankt.
Bigfoot Geplaatst: 9 december 2003 Geplaatst: 9 december 2003 Prima keus, voor weinig geld. Waarom zou het niet geschikt zijn? Werkt met Multidec/ ProgDVB uiteraard alleen voor gekraakte coderingen...
Gast Geplaatst: 9 december 2003 Geplaatst: 9 december 2003 Welke zenders kan ik ermee bekijken en hoelang nog?
wammeswaggel Geplaatst: 9 december 2003 Geplaatst: 9 december 2003 In ieder geval de NL-zenders. Gecodeerde vallen steeds meer af net als bij een STB.Wat ik persoonlijk interessant vind is het ontvangen van HDTV, is dat ook mogelijk met die Hauppauge? Mvg, wammes Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Gast Geplaatst: 10 december 2003 Geplaatst: 10 december 2003 hoi bigfoot welke versie van MD moet ik dan gebruiken voor de SS2 kaart heb er nog geeneen aan het werk gezien met MD kan aan mij liggen en welke instellingen voer ik dan in werk overigens nu met my theatre 2.76. skystar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen