Ga naar inhoud


nieuwe lijst in 9500


Gast mistermixer

Aanbevolen berichten


heb je al een volledige rest geprobeert, stekker eruit , middelste en rechter knopje tegelijk ingedrukt houden en stroom er weer op en beide knopjes ingedrukt houden an aanzetten, zie dan wel mail van trust

Meteen na het installeren van een DVB versie kontroleer/verander ik de volgende instellingen :

 

Menu-9-5-7 : "ON" (anders valt het beeld even weg bij het omschakelen tussen sat ontvangst [toets "TV"] en scart ingang )

 

Menu-9-5-B : "ON" (waarschuwd je indien je coax kabel sluiting heeft)

 

Menu-9-A-6 : -COM: 38400 Baud

 

Menu-9-A-7-B : up/down normal (met de up-toets de blauwe balk in de zenderlijst omhoog sturen en met de down omlaag)

 

Menu-9-A-8 : clock: +01

 

Menu-9-A-9-6 : Status: Text (bij de kanaal-info , grotere letters)

 

Menu-9-A-9-A : Signal track "ON" (na het e.v. wegvallen van signaal , komt na terugkomen , autm. weer beeld . Erg handig bij het uitrichten)

 

Menu-9-A-9-A : Audio track "ON"

 

Menu-9-A-A : -Save Settings (anders kun je weer opnieuw beginnen als de stekker er een keer uit is geweest )

 

Na een "Hard-reset" (stekker eruit , 2 rechtse knoppen op het front van de Nokia ingedrukt houden , stekker er weer in , wachten op text "ERASE" in display , knoppen loslaten ) , kun je weer van voren af aan beginnen .

Gr,

Droompje

 

(2 maal EVO Enfinity Xcombo +, Echostar1.20 draaibaar met jaguer positioner, triax 0,64 met quad lnb, Viasat 78cm met 3 keer quad lnb)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi met time ik zou in het progr:dvbedit hem op 9600 bd zetten en het zelfde in de d-box want als ik de bd te hoog had ging het niet goed.hoop dat je er wat aan hebt en of ik nou 2500 zenders of 500 overzet gaat altijd goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...