Ga naar inhoud


Arnion > @Sat > XTreme ??


Gast

Aanbevolen berichten

Nu heb ik toch wel raad nodig hoor :

 

Hoor van een leverancier, dat Arnion niet meer verkocht wordt, en dat enkel @Sat nog verkocht worden door de makers van Arnion ... Ze zeggen me ook dat deze produkten identiek zijn aan mekaar ....

Bv. De Arnion 6410 Special zou gelijk zijn aan de @Sat 9500S Plus ...

 

Nu kan het zijn dat deze intern gelijk zijn aan mekaar, maar het front van de 6410 special was compleet anders dan de andere arnion modellen, en die @sat heeft dan weer hetzelfde front als al die andere arnion's, dus niet zoals de special van arnion ...

 

Verder nog het volgende, als de XTreme ook nog gelijk is aan de @Sat en Arnion modellen, waarom zijn deze dan steevast goedkoper ... ?

 

Kortom, als ik voor dergelijke ontvanger ga, op wat moet ik letten, bij welke modellen kan ik zeker zijn dat het om hetzelfde toestel gaat ...

 

Stel dat ik een Xtreme zou moeten kopen, omdat ze geen @Sat of Arnion meer hebben, welk model moet het dan zijn ??

 

Graag wat help, want het probleem met clonen is, dat je op den duur niet meer weet in hoeverre ze gelijk zijn aan mekaar ...

 

Groetjes,

 

Bart

Link naar reactie
Delen op andere sites


al deze receivers zijn allemaal hetzelfde. Even een ander frontje erop en klaar. Lekker goedkoop en ze kunnen er weer een hoop leveren onder een andere naam. Of je nou een @Sat, Arnion of een Xtreme hebt... alles is hetzelfde. Dus keuze maken is eigenlijk niet zo moeilijk, kijk gewoon even wie in de buurt de goedekoopste receiver heeft van die 3 en kijk even of ze hem ook nog echt kennen, dus productkennis hebben. Hebben ze dat??? Aanschaffen dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...