Gast Geplaatst: 10 december 2003 Geplaatst: 10 december 2003 ik wil een bootable W2OOO cd maken perfect zonder nadien alles te hoeven instellen. Dit kan met een answer file unattend.txt / winnt.sif. Heb hiermeer al geexperimenteerd en lukt al aardig echter zijn er nog wat zaken welke niet goed werken. "Support informatie", Extra software "Management an Monitoring tools", ... laten installeren.. Het internet staat er vol val maar weinig nuttigs (verder serial, admin paswoord, company en dergelijk is wel gelukt!! wie weet meer
wammeswaggel Geplaatst: 10 december 2003 Geplaatst: 10 december 2003 Als je een DVD-brander hebt, kun je met Nero6 een bootable backup maken van je c:-schijf. Dat heb ik ook gedaan. Windoos raakt na een tijdje zo vervuild dat het niet leuk meer is. Dus heb ik een schone installatie gedaan en vervolgens gebackupt. Nu hoef ik alleen de schijf in mijn DVD te gooien en 10 min later heb ik weer een schone W2K. Mvg, wammes Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
JaNuZz Geplaatst: 10 december 2003 Geplaatst: 10 december 2003 Hallo Moonwalker, Kijk hier eens, staat een boel info met een vergelijkbaar probleem (extra drivers,software) Ik hoop dat je er wat aan hebt. http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/837041///unattend,txt,extra
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen