bash! Geplaatst: 10 december 2003 Geplaatst: 10 december 2003 Mensen.... Ik wil de harddisk uit mijn 1e dreambox kopieren naar mijn 2e dreambox. Graag wil ik dit via ftp ofzo doen... is dit direct mogelijk??? dus niet zonder eerst alles naar mijn pc te halen?? GreetZ! There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
Gast Geplaatst: 10 december 2003 Geplaatst: 10 december 2003 Buzz, Download het programma nortoncommander of totalcommander. Voer in dit programma onder FTP de IP adressen van je 2 Boxen in en de wacht woorden open beide ftp adressen en je kunt direct over copieren. Dit moet volgens mij gewoon werken. Als je een van de proggies niet kan vinden kan ik hem wel mailen. (totalcammander 1,3 Mb)
bash! Geplaatst: 11 december 2003 Auteur Geplaatst: 11 december 2003 Hey Milo! Dank je voor je reactie... maar op de een of ander manier wil dat niet werken. Ook via windows ftp gaat het niet. De dreambox ondersteunt toch ook FTP als client? GreetZ! There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
Gast Geplaatst: 11 december 2003 Geplaatst: 11 december 2003 Heb je het al via telnet geprobeerd. Alleen ik weet de commando niet.
bash! Geplaatst: 11 december 2003 Auteur Geplaatst: 11 december 2003 yup.. alleen het ftp commando wordt niet herkend... There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
Barabas Geplaatst: 11 december 2003 Geplaatst: 11 december 2003 Misschien dat een ontwikkelaar (GNU) Midnight Commander wil compileren voor de Dreambox. De url voor de source code is: http://www.ibiblio.org/mc/ Dat zeg ik... lezen!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen