Harry_Nak Geplaatst: 10 december 2003 Geplaatst: 10 december 2003 Beste mensen, kan iemand mij een geod programma aanraden om een uitgebreid menu te kunnen maken voor een DVD. Standaard met Nero 6 heb je alleen hoofdstukken en videobestanden in het menu staan. Ik zoek dus een programma dat een menu kan maken zoals de meeste menu structuren van 'commerciele DVD's' in elkaar zitten, in deze stijl: - Hoofdmenu: * film afspelen * Hoofdstukken * Extra video * Slideshow met foto's -Sub hoofdstukken * 001 * 002 * enz... - Sub Extra video * Extra1 * Extra2 * Extra etc... Pluk een roos, die is rood.
whatyouneed Geplaatst: 11 december 2003 Geplaatst: 11 december 2003 TMPGEnc DVD Author 1.5 probeer het daar eens mee Waarom drukken we harder op de toetsen van de afstandsbediening als de batterijen bijna leeg zijn? ik zie ik zie wat jij niet ziet !!!
crazymans Geplaatst: 11 december 2003 Geplaatst: 11 december 2003 Ik ben sinds een paar dagen bezig met DVDLAB en die kan dat allemaal! Volgens mij is dat de opvolger van Maestro-DVD want daar lijkt het erg op. Wat mij betreft een echte aanrader! ```````,,, ``````(- o)`````` Niets is helemaal waar, -oOO--(-)--OOo-- en misschien zelfs dat niet! Echostar 5020 Samsung SPVR801 VU+ Duo/Enigma2/Openpli
xinetic Geplaatst: 11 december 2003 Geplaatst: 11 december 2003 Scenarist NT is een DVD authoring programma op professioneel nivo, is voor een beginneling wel ingewikkeld, maar wel zeer uitgebreid.
Gast Geplaatst: 11 december 2003 Geplaatst: 11 december 2003 Met Pinnacle Liquid Edition gaat dat ook, zeker gemakkelijk als je toch aan het editten bent. Het pakket is heel compleet, wel ff wennen (van Studio8->Liquid Edition)
Gorilla King Geplaatst: 12 december 2003 Geplaatst: 12 december 2003 Tot nu toe gebruik ik DVDLab en ben er zeer tevreden over.
Harry_Nak Geplaatst: 12 december 2003 Auteur Geplaatst: 12 december 2003 Dat dvd-lab zal ik eens naar kijken, misschien is dat wat ik zoek! Iedereen bedankt voor de reactie! Pluk een roos, die is rood.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen