Skysurfer Geplaatst: 11 december 2003 Geplaatst: 11 december 2003 Een kennis van mij heeft een homepage gestart maar als ik die site bezoek kan ik de hyperlinks die erop staan niet gebruiken. Er verschijnen alleen lege velden met een rood kruisje in de hoek. Op andere computers werken ze wel. Heb ik ergens een instelling niet goed staan? Ik gebruik Windows XP Professional. Skysurfer
Gast Geplaatst: 11 december 2003 Geplaatst: 11 december 2003 Als je dit fenomeen(van die rode kruisjes) enkel tegenkomt op je vriends site...zou ik eerder denken dat je vriend zijn site niet goed in elkaar steekt, of dat deze nog bepaalde zaken zoals foto's bvb. moet oploaden. Als de oorzaak bij jou moest liggen,zou je dit ook tegenkomen op, andere sites !
Skysurfer Geplaatst: 11 december 2003 Auteur Geplaatst: 11 december 2003 @ Big John, Het gekke is dat het enkel op deze site gebeurt. Anderen kunnen deze site, en ook de hyperlinks, wel benaderen. Ik dacht zelf dat het misschien in mijn beveiligingsinstellingen zat. Die staan trouwens op standaard. Ook heeft een verandering daarin geen effect.In ieder geval bedankt voor je reactie, ga hier ff verder spitten. Skysurfer
marco24 Geplaatst: 11 december 2003 Geplaatst: 11 december 2003 heb je al op de site gekeken voo ie af was maak de map tijdelijke internetbestanden eens leeg
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen