Bigfoot Geplaatst: 12 december 2003 Geplaatst: 12 december 2003 Al eerder gepost maar gesloten omdat ik dacht de kaartjes verdeeld zou hebben. Ozzo heeft er al 2 gekregen maar Decodertje, die er ook om vroeg, kon niet meer op het forum komen. Dus dat ging over. Dus: er zjn nog 2 kaartjes voor de marathon in Utrecht van morgen en het is een VIP arrangement incl. toegang, parkeren, eten, en drinken! Reacties per PM, kaartjes afhalen in Hilversum. Aanvang 17.45 in Utrecht op zaterdag.
Bigfoot Geplaatst: 13 december 2003 Auteur Geplaatst: 13 december 2003 Vandaag af te halen anders pleur ik ze weg!
Gast Geplaatst: 15 december 2003 Geplaatst: 15 december 2003 Nou, ik werd in de dweilpauze door die kennis gebeld. Had het reuze naar zijn zin en had een heel spruitjes buffet gehad. Van Spruitjes-soep to geflambeerde spruitjes geloof ik ;-) Hij vond het waanzinnig en bedankte me hartelijk. Dus ik ga hier op mijn beurt jou ook weer hartelijk danken voor die kaartjes...!
Bigfoot Geplaatst: 15 december 2003 Auteur Geplaatst: 15 december 2003 You're welcome, topic kan nu wel dicht trouwens.
Aanbevolen berichten