Ga naar inhoud

new firmware revoy 3200 dx

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

extra character support (volgens ISO 8859-1)

- UDF CDs zijn nu ook gewoon leesbaar

- Macrovision-protectie staat gewoon weer uitgeschakeld zoals ook het geval was bij de originele firmware 2.5.1

- bij draaien van divx: druk search-01-enter en je kan de ondertitels van links naar rechts lezen, opnieuw search-01-enter zet het weer van rechts naar links

- nu zelf instellen hoe lang subtitles zichtbaar blijven. Search-02 tot search-09 en vervolgens enter geven. Dit is handig als de subtitles van de subtitle-file niet lang genoeg gestreched zijn.

- niet meer nodig dat de subtitles dezelfde naam hebben als de film. Bijvoorbeeld: abc.avi en def.srt lopen prima samen. Wel moeten zowel subtitle als film in dezelfde directory staan. Als er meerdere subtitles tegelijk staan, pakt de speler automatisch de kortste subtitle en vervolgens op afabetische volgorde. Voorbeeld: abc.srt en bbc.srt > speler leest de abc.srt. 2e voorbeeld: abc.srt en b.srt > speler leest b.srt (is namelijk korter dan abc.srt). Nadeel is dat als er meerdere films+bijbehorende ondertitels in 1 directory staan, de speler dus de verkeerde subtitles leest bij de film.

- subitles lopen nu volledig synchroom bij alle formaten: utf, UTF, sub, SUB, srt, SRT, smi, SMI, txt, TXT, ssa, SSA, aqt, AQT, jss, JSS

- Bolded lettertype waardoor ondertiteling beter leesbaar is

- Bij sommige subtitle-formaten (vooral *.sub) werd de subtitle afgekapt, dit komt omdat de originele firmware het afkapt als er een ] in voorkomt. Dit is verandert naar ) zodat nu ook o.a. sub-formaat gewoon goed loopt.

- deze firmware is gewoon altijd te flashen, dus geen onzinnig terug flashen naar oudere versies meer nodig. Gewoon firmware-cd in de speler doen en flashen maar... (wel altijd een full-update kiezen)

Geplaatst:

Dat stotteren kan komen omdat ze standaard in NTSC staan geloof ik. Omzetten naar een andere stand en het stotteren is foetsie.

(of ze staan op auto en moeten naar PAL, maar zoiets was het wel....)

Dit alles in het MAIN MENU ;-)

Geplaatst:

heb hier de clone van kiss dp-450 de revoy 3200dx en aan beging dacht ik ook waar ben ik aan begonnen maar na nu de 2e nieuwe firmware erin heb ben ik nu aardig tevreden..

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen