marco24 Geplaatst: 13 december 2003 Geplaatst: 13 december 2003 enkele films die ik in tmpgenc wil converteren geven een foutmelding zodra ik start met converteren "divided by 0" ik kan de film wel openen in vir dub maar frameserving naar tmpgenc gaat niet want dan heb ik weer die melding ik heb met gspot gekeken of ik de goede codec heb en er staat dat ik 'm heb wat houd die melding in en hoe kom ik er vanaf met vr gr marco
Gast Geplaatst: 13 december 2003 Geplaatst: 13 december 2003 Heb je de handler al een keer opnieuw geinstalleerd van Virtualdub. Dit doe je met auxsetup.exe wat in de root van virtualdub staat. Daarna zou het moeten werken. Suc6 Rebel
marco24 Geplaatst: 13 december 2003 Auteur Geplaatst: 13 december 2003 helpt niets en trouwens met veel andere films werkt frameserving wel en het openen in vir dub is geen probleem alleen tmpgenc doet wat raar vind ik
Gast Geplaatst: 14 december 2003 Geplaatst: 14 december 2003 Je kunt ook nog mainconcept proberen als mpeg encoder. Rebel
marco24 Geplaatst: 21 december 2003 Auteur Geplaatst: 21 december 2003 met mainconcept geeft windows 2000 pro aan dat er een ongeldige bewerking is gedaan en dat het word afgesloten maar dan alleen bij het openen van de betreffende films (die met andere encoders ook problemen gaven) dus mainconcept werkt voor de rest wel goed ik heb het idee dat het wel eens aan de codec kan liggen maar dat is maar een vermoeden ik ben al met verschillende codec packs aan het stoeien geweest allerlei codecs verwijderd en andere weer geinstalleerd ik kom er dus niet uit en ik kan me wel voorstellen dat ik 1 corrupte film in mijn bezit heb maar dat het er meerdere zijn niet
Morgothzz Geplaatst: 21 december 2003 Geplaatst: 21 december 2003 Met welke versie van Tmpgenc werk je? In oudere versies zat een bug en die had te maken met multiplex VBR MPEG files, maar volgens de history is die bij versie beta 12h al gerepareerd (Fixed bug : if multiplex VBR MPEG files, divided by 0" error occurred). Mischien dat hij in de huidige versie die jij draait weer is opgedoken! Mischien ligt het wel aan de codec, volgens Dit kan de Ligos, LSX MPEG Encoder Suite 2.0 wellicht uitkomst bieden. Regards 'Life Is A Joke'
Gast Geplaatst: 21 december 2003 Geplaatst: 21 december 2003 Probeer het eens met virtualdub mod ik had dat probleem ook maar deed ie het wel. Succes ,Kupke
marco24 Geplaatst: 25 december 2003 Auteur Geplaatst: 25 december 2003 probleem is opgelost de audio stream was ac3 in virtual dub sla ik de audio stream wel op met de optie save wave maar toch is het dan nog geen echte wave file het bestand heeft dan alleen de extentie wav vandaar die foutmelding ac3 kon niet geopend worden nu heb ik met head ac3 van de ac3 stream een wave file gemaakt en die is wel te openen in tmpgenc iedereen bedankt voor de reactie met vr gr marco
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen